(FOTO)(VIDEO)M. Saric wrote:Bas taj. Raiko mu je svaki put oprostio, a u medjuvremenu smo saznali i zbog čega.
Špekulanti
Moderators: gile, CHuPa, vrastko
Re: Špekulanti
Vuk Milojević, Bg/Zr
Re: Špekulanti
E ovako, kontaktirao sam Dougherty-ja i Kastle-a i posto je uslov "This offer is only available to those in the Continental US", pao je dogovor da svi posaljete svoje Emrakule i Coptere meni, a ja cu dalje da preuzmem.SerbZmaj wrote:http://www.epiccardgame.com/epic-card-g ... promotion/
Mozte poceti sa slanjem, dobicete od mene nesto EPIK!
Girls, boys, art, pleasure.
Re: Špekulanti
Ja cu ti poslati sliku MOG emrakula na pm.frankie wrote:E ovako, kontaktirao sam Dougherty-ja i Kastle-a i posto je uslov "This offer is only available to those in the Continental US", pao je dogovor da svi posaljete svoje Emrakule i Coptere meni, a ja cu dalje da preuzmem.SerbZmaj wrote:http://www.epiccardgame.com/epic-card-g ... promotion/
Mozte poceti sa slanjem, dobicete od mene nesto EPIK!
Re: Špekulanti
Moze, bitno da je EPIK.
Ban lista nikad nije bila ovako zabavna.
Ban lista nikad nije bila ovako zabavna.
Girls, boys, art, pleasure.
Re: Špekulanti
Slažem se da je proba retardirano dobra karta.
Realno, Fireksijanska mana i Cascade su dve najveće greške R&D -a, bar što se mehanika tiče.
Malo sam smoren što su mi prvo banovali Twin, a sada i ključnu kartu u Suicide Bloo, ali jbg.
Na žalost, mislim da su time ubili jedan novi arhetip koji nije imao šanse da bude opressive, a bio je dosta zanimljiv za igranje. Onaj remuval za jednu crnu manu bi svakako već unakazio ovaj dek.
Deluje kontraintuitivno, ali možda je sad rešenje upravo da se splash-uje za koji Become Immense. Jer je bez probe špil dosta sporiji, Becomme Immense mooožda može da nadomesti to.
Elem, kontam da su Tron i Eldrazi dosta dobili ovim banovima. I Valakut možda.
Realno, Fireksijanska mana i Cascade su dve najveće greške R&D -a, bar što se mehanika tiče.
Malo sam smoren što su mi prvo banovali Twin, a sada i ključnu kartu u Suicide Bloo, ali jbg.
Na žalost, mislim da su time ubili jedan novi arhetip koji nije imao šanse da bude opressive, a bio je dosta zanimljiv za igranje. Onaj remuval za jednu crnu manu bi svakako već unakazio ovaj dek.
Deluje kontraintuitivno, ali možda je sad rešenje upravo da se splash-uje za koji Become Immense. Jer je bez probe špil dosta sporiji, Becomme Immense mooožda može da nadomesti to.
Elem, kontam da su Tron i Eldrazi dosta dobili ovim banovima. I Valakut možda.
Well, that's just like.....your opinion, man!
Re: Špekulanti
kakarot16 wrote:Ima Zvezda na Areni...
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
JoCar « Thu 10:02 am »
@
Milanchhe « Thu 9:42 am »
@
Voja « Thu 1:35 am »
@
zar3e « Wed 10:50 pm »
@
Draza91 « Wed 10:00 pm »
@
sluzimonarodu « Wed 9:07 pm »
@
Shush « Tue 8:10 am »
@
MagicalZiggy « Mon 11:02 pm »
@
Voja « Mon 10:09 pm »
@
Voja « Mon 9:50 pm »
@
Shush « Mon 8:34 pm »
@
Chuck Norris « Mon 5:10 pm »
@
milivlad « Mon 12:56 pm »
@
zikkurat « Mon 7:49 am »
@
MagicalZiggy « Mon 2:09 am »
@
Voja « Mon 1:39 am »
@
MagicalZiggy « Mon 1:26 am »
@
Shush « Sun 11:10 pm »
@
River « Sun 3:29 pm »
@
zikkurat « Sun 3:21 pm »
@
MagicalZiggy « Sun 12:23 pm »
@
MagicalZiggy « Sun 12:20 pm »
@
River « Sun 11:22 am »
@
zikkurat « Sun 5:11 am »
@
zar3e « Sun 12:07 am »
@
Shush « Sat 11:33 pm »
@
Rahllor « Sat 11:21 pm »
@
sluzimonarodu « Sat 9:45 am »
@
Voja « Thu 2:29 pm »
@
Shush « Thu 8:54 am »
@
Voja « Thu 12:58 am »
@
JoCar « Wed 9:52 pm »
@
Shush « Wed 2:58 pm »
@
Voja « Wed 12:33 pm »
@
snowman « Wed 8:16 am »
@
Shush « Tue 10:12 pm »
@
Ququlele « Tue 5:09 pm »
@
Milanchhe « Tue 2:07 pm »
@
Ququlele « Tue 11:47 am »
@
Voja « Tue 10:45 am »
@
MagicalZiggy « Tue 10:12 am »
@
Salepet « Tue 9:01 am »
@
Voja « Tue 12:25 am »
@
Chuck Norris « Mon 11:56 pm »
@
snowman « Mon 11:23 pm »
@
Draza91 « Mon 10:29 pm »
@
sluzimonarodu « Mon 9:32 pm »
@
sluzimonarodu « Thu 11:59 pm »
@
Spike « Wed 9:08 pm »
@
Chuck Norris « Wed 8:43 pm »
@
Draza91 « Wed 6:05 pm »
@
JoCar « Tue 9:20 pm »
@
Shush « Tue 9:03 pm »
@
sluzimonarodu « Tue 6:52 pm »
@
sluzimonarodu « Tue 1:13 pm »
@
Shush « Sun 11:31 pm »
@
River « Sun 11:46 am »
@
Voja « Sun 1:39 am »
@
River « Sat 4:22 pm »
@
Shush « Sat 1:54 pm »
Updates every